Abilități de bază pentru utilizarea sistemului de operare
Utilitatea, prelucrarea și gestionarea documentelor electronice
Sfaturi și trucuri pentru utilizarea eficientă: Microsot Office 365/G Suite, Microsoft Excel/Google Sheets, Microsoft Word/Google Docs, Microsoft Powerpoint/Google Slides/Prezi
Situații practice de utilizare – o modalitate de a crește productivitatea.
Sfaturi și trucuri – Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Zoom,, Google Chat.
Sfaturi și trucuri – utilizarea instrumentelor mobile
Utilizarea serviciilor digitale gratuite
COMPETENȚE DEZVOLTATE
Eficientizarea modului de lucru cu instrumentele digitale
Creșterea capacității de a îmbunătăți productivitatea și calitatea activității prin utilizarea instrumentelor digitale de lucru
Utilizarea instrumentelor de lucru digitale sincronizate pe echipamente mobile (telefon, tabletă) și PC / laptop
PUBLICUL ȚINTĂ
Angajații care au nevoie în activitatea zilnică de utilizarea instrumentelor din pachetele Microsoft Office/G Suite
Andrei s-a alăturat echipei Ascendis în 2013. Anterior a lucrat timp de 3 ani în vânzări, în travel retail, după care a pus bazele unui magazin de vinuri atât online, cât și fizic.
În Ascendis el este omul de bază pentru toate programele care au orice componentă tehnică. A dezvoltat, ori a contribuit la crearea unor programe care au devenit deja clasice: Metropola, Escape the Room, Build the Boat. Brain Games sunt specialiatatea lui.
Andrei a absolvit Facultatea de Studii Economice Europene și masterul Relații Economice Europene în cadrul aceleiași universități, adăugând module de învățare (Project Mangement, Events Management) cu profesori americani din cadrul Draxler Univeristy și The University of Alabama in Huntsville.
RAZVAN IONESCU
Trainer
Răzvan s-a alăturat Ascendis în prima jumătate a anului 2021. Este antreprenor și fost C-level, cu peste 25 de ani de experiență în marketing Telco, strategie de vânzări și consultanță. Are o experiență de peste 10 ani în vânzări internaționale.
Pasionat de relațiile umane și de tehnologie, Răzvan este o persoană energică și optimistă, mereu în căutare de îmbunătățire și creștere.
LIVIU OLTEANU
Trainer
Liviu s-a alăturat echipei Ascendis în 2018 și vine cu o experiență de 18 ani în intelligence, IT și pharma.
Vede factorul uman ca fiind cea mai valoroasă resursă de care poate dispune o organizație, al cărei succes pe termen lung este garantat de modul în care se investesc celelalte resurse clasice (timp si bani) în oameni.
Un optimist incurabil, jovial și foarte creativ, Liviu se concentrează pe surmontarea barierelor din comunicare – orice fel (de personalitate, culturale sau chiar lingvistice) și urmărește cu perseverență optimizarea procesului de învățare adaptat nevoilor specifice fiecăruia.
Este pasionat de drumeții, fotografie, lectură și bricolage, toate acestea împreună cu sau pentru oamenii din jurul sau.
IONEL DINU
Trainer
Ionel are o experiență de peste 18 ani în companii multinaționale din telecom, IT și financiar-bancar, din care peste 12 ani în diverse roluri de middle și top management. Absolvent al Facultății de Management-Marketing, Ionel și-a început cariera în domeniul relațiilor cu clienții. Are o vastă experiență în customer experience, customer retention, complaint management, vânzări consultative, project management, call center, outbound/inbound marketing, data quality/data mining, implementarea de sisteme de tip CRM (analytical/operational) și optimizarea de procese.
De-a lungul carierei, Ionel a coordonat echipe și proiecte și a obținut rezultate remarcabile. Este permanent preocupat de dezvoltare și întotdeauna orientat către identificarea celor mai bune soluții.
După o colaborare de peste 8 ani, Ionel s-a alăturat echipei Ascendis din 2015. Este consultant și trainer în cadrul companiei, concepe și livrează programe de formare pe diverse teme.
Cristi Mîndricelu
Trainer
Cristi Mîndricelu s-a alăturat echipei Ascendis în 2023, după ce anterior a acumulat o experință de peste 27 de ani în companii mari (Orange, BCR), în companii mici și mijlocii (Amdocs, Simplity, Mindcell Systems), dar și în antreprenoriat (este fondator al Oraroo, un serviciu cloud pentru managementul muncii și automatizarea proceselor în companiile din domeniul serviciilor).
Și-a construit întreaga carieră în jurul domeniului IT, unde a avut atât roluri tehnice, cât și roluri manageriale, iar ultimii zece ani i-a dedicat antreprenoriatului.
Ca trainer, Cristi pune accent pe aplicabilitatea inteligenței artificiale în diferite domenii și transformă principiile și tehnicile specifice în aplicații practice care ușurează munca angajaților din companii, cu ajutorul tehnologiei.